Loader

Cvičení pro ženy

Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Cvičení pro ženy | 30. 10. 2019

cvičení pro ženy

Zvolte nejlepší cvičení přesně pro váš typ postavy

Přistihla jste se někdy, že si při listování módními magazíny přejete vypadat jako v nich zobrazené modelky a hollywoodské hvězdy? Jestliže vás občas napadlo, jak by bylo skvělé, kdybyste měla od přírody dlouhé nohy a štíhlý pas (pokud samozřejmě nepatříte k těm, které takto obdařené jsou), nejste sama. Spousta žen touží být vysoká a štíhlá, ale rozhodující je tvar postavy, který máme daný geneticky.

Genetiku neobalamutíte, ale lze na ní zapracovat

Můžete zhubnout a udržovat se fit, jenže vaše tělo je prostě vaše tělo a nejde změnit základní typ postavy, se kterým jste se na narodila. Ovšem to by neměl být důvod k zoufalství. Možná jste o tom nevěděla, ale i cvičení lze přizpůsobit přímo na míru vašemu tělu. Avšak to nejdůležitější je přijmout ho a naučit se jej milovat.

Rozlišujeme několik základních typů postavy:

Typ jablko: Zpevněte bříško

V případě, že se vám tukové zásoby drží v oblasti břicha a pasu, máte užší boky a větší prsa, jste typ jablko. Někteří odborníci se domnívají, že tomuto typu hrozí vyšší riziko kardiovaskulárních chorob a cukrovky, jiní to vyvracejí, ale obecně platí, že nadváha, ať už se projevuje na jakékoli části těla, zdravotní rizika zvyšuje.

Začněte se věnovat kardio (aerobnímu) cvičení, které zlepšuje spalování tuků a zároveň zpevňuje bříško. Kromě širokého spektra kardio aktivit si vyberte cviky zaměřené přímo na břišní svalstvo, jako „prkno“ (plank, planking), sedy-lehy, sklapovačky apod.

Typ hruška: Zaměřte se na nohy

„Hruškám“ se tuk ukládá v oblasti boků, stehen a hýždí, mají menší prsa a těžší spodní část těla. Chcete-li odkládat pozornost od svých boků a nohou, věnujte se cvikům a sportům zapojujícím tyto partie. Ideální je např. jízda na kole, chůze a běh, co se týče konkrétních cviků, jsou to např. dřepy, leg press (cvičení na nohy na stroji), leg curls („zakopávání“) nebo výpony lýtek.

Podobně to platí pro ženy, jejichž postava připomíná obrácený trojúhelník (širší ramena a užší boky, obvykle jsou však svalnatější a mají méně křivek než „hrušky“).

Typ přesýpací hodiny: Je třeba vyrýsovat celé tělo

Ženy tohoto typu mají plné křivky a přibližně stejné rozměry prsou a boků, zatímco pas je úzký. Pro zformování postavy by měly zvolit trénink jak na vrchní tak spodní část těla. Na trup a ruce jsou vhodné posilovací cviky na přístrojích jako dipy (kliky na bradlech), přítahy pomocí horní kladky (lat pull-downs), tricepsové tlaky a bench press. Z aerobního programu pak plavání, veslování a cross-country lyžování. Na nohy stejné cviky a aktivity jako pro tvar hrušky.

Typ pravítko: Dovolte si přidat na křivkách

Jste štíhlá, s úzkými rameny, pasem i boky. Můžete si tedy dovolit vytvarovat nějaké křivky, pochopitelně ne přejídáním, ale správně zvoleným tréninkovým programem, zahrnujícím cviky jako sedy-lehy, plank na boku (side plank), dřepy či dotýkání se prsty rukou prsty zvednutých nohou vleže.

cvičení na hubnutí

Naučte se milovat své tělo

Ať vám příroda dala do vínku jakýkoli typ postavy, vždy ji lze vylepšit jak cvičením, tak zdravou životosprávou, resp. stravou obsahující libové bílkoviny, hodně čerstvého ovoce a zeleniny, komplexní sacharidy a omezující průmyslově zpracované potraviny a přidané cukry.

Dalším krokem k sebepřijetí je vzdát se představ o supermodelkách v časopisech a prostě se udržovat v kondici, tak, abyste se vy sama cítila dobře. Když na vás padne splín, popovídejte si s podporujícími přáteli anebo si pro sebe napište, co všechno na sobě máte ráda. Všechny tyto věci společně s cvičebním programem na míru vaší postavě vás postupně naučí milovat své tělo bez zbytečných výhrad.

Přihlašte se již dnes.

10 důvodů – V čem je cvičení Contours jiné než běžná fitness?

  • Jedná se o kruhový trénink – 8 posilovacích strojů v kruhu a 8 stanovišť pro aerobní cvičení
  • Cvičení na každém stanovišti trvá 45 sekund
  • Celková doba cvičení dvou okruhů je pouhých 30 minut – cvičit však můžete jak dlouho chcete
  • Po celou dobu návštěvy o Vás pečuje naše trenérka, která Vám ve všem ráda poradí – jedinečný osobní přístup
  • Contours je pouze pro ženy
  • Cvičíte na posilovacích strojích vyrobených výhradně pro ženy. Naše stroje mají pozitivní i negativní rezistenci pro dosažení maximálního efektu cvičení
  • U nás dosáhnete opravdových výsledků – jedinečný koncept kdy na stroj nečekáte, ale neustále cvičíte
  • V našem fitness není překážkou jakýkoli věk, váha či zdravotní stav
  • Do Contours můžete přijít kdykoli chcete a cvičit jak dlouho chcete – nemusíte se objednávat (kromě první návštěvy, na kterou je nutné se objednat)
  • Cvičení v Contours je velmi prospěšné pro Vaše zdraví

Objednejte se ještě dnes a získejte 7 dní zdarma!

Seznam poboček v České republice

Brno Orlí – Orlí 482/3, Brno
České Budějovice – Galerie Dvořák, nám. Přemysla Otakara II. 123/36
Český Těšín – Jablunkovská 853/46
Frýdek-Místek – Pionýrů 839
Havířov – Okrajová 1356/19
Karlovy Vary – Na Výhledě 1004/1A, 36017 Karlovy Vary
Karviná – Karola Śliwky 44/10, Karviná-Fryštát
Kladno – Osvobozených pol. vězňů 341
Kopřivnice – Masarykovo náměstí 541/1
Liberec – Soukenné nám. 26
Olomouc Lafayettova – Lafayettova 12
Olomouc Pasteurova – Pasteurova 63

Opava – nám. Svaté Hedviky 2680/9
Ostrava – Poruba – Mongolská 1546/2
Ostrava – Dubina – Václava Košaře 116/8
Ostrava – Zábřeh – Patrice Lumumby 2527
Pardubice – třída Míru čp. 109, Pardubice 1
Praha 1 – Florenc – Biskupský dvůr 6
Praha 1 – Národní – Národní 961/25
Praha 5 – Anděl – Na Zatlance 4
Praha 6 – Bělohorská – Bělohorská 126/197
Přerov – Velká Dlážka 6
Ústí nad Labem – Dlouhá ulice 1/12
Zlín – Gahurova 5265

contours